Sunday, May 29, 2011

28 Mei 2011: Makan angin di Melaka dan HIMPUNAN SEJUTA BELIA di Putrajaya.

(Planetarium Melaka pada 28 Mei 2011)


Aku mengisi masa cutiku dengan pergi makan angin ke Melaka. Antara tempat yang aku lawati ialah Planetarium Melaka, Pasaraya Mydin, Muzium Automobil Melaka, dan Muzium Orang Asli. Aku bertolak dari Seremban pada waktu pagi.


Petang tu pula, selepas solat Asar di Masjid Al-Alami, aku pergi ke Putrajaya untuk menghadiri program Himpunan Sejuta Belia. Aku pulang pada malam itu juga dan sampai ke rumah pada jam 12.30 malam.


(Jalan di sekitar Putrajaya sesak dengan ribuan kenderaan dan pengunjung yang datang berpusu-pusu)
(Acara Gusti turut dipertandingkan di sini)
(Antara yang menarik perhatianku, Sosej panjang)
(Burger yang sungguh besar. 2 ke 3 kali ganda lebih tebal daripada burger biasa)

No comments:

Post a Comment